این شعر در جواب نظر خصوصی غریب آشنا





تنهایی یعنی؟

تنهایی گرچه سخت است اما عالمی دارد

عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم

 

برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم

 

تو خیانت کردی من حلالت کردم

 

بهش عادت کردی من حلالت کردم

 

من حلالت کردم من حلالت کردم

 

دستات تو دسته اونه

 

خدا می دونه دارم می شم دیونه

 

از دست این زمونه دلم خونه

 

قلبم شکسته خدا چرا عشقم شد از من جدا

 

دارم می میرم من بی صدا

 

عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم

 

برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم

 

تو خیانت کردی من حلالت کردم

 

بهش عادت کردی من حلالت کردم

 

من حلالت کردم من حلالت کردم

 

دستات تو دسته اونه

 

خدا می دونه دارم می شم دیونه

 

از دست این زمونه دلم خونه

 

قلبم شکسته خدا چرا عشقم شد از من جدا

 

دارم می میرم من بی صدا

 

عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم

 

برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم

 

تو خیانت کردی من حلالت کردم

 

بهش عادت کردی من حلالت کردم

 

من حلالت کردم من حلالت کردم

 



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت14:35---4 مهر 1391
nazare khososishono gam bego bedonim chi bod:|


پاسخ:mer30 armin jan nazaresh bezar nagam .oomado raft.in moheme ke alan shadam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دختر تنها|سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:,|